افتتاح کانون و کتابخانه «سردار سلیمانی» در روستای شیرین آباد استان گلستان
افتتاح کانون و کتابخانه «سردار سليماني» در روستاي شيرين آباد استان گلستان
همزمان با سومین سال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد؛

افتتاح کانون و کتابخانه «سردار سلیمانی» در روستای شیرین آباد استان گلستان

همزمان با سومين سال شهادت سردار حاج قاسم سليماني، کانون و کتابخانه اي با نام سردار سليماني در روستاي شيرين آباد شهرستان علي آباد کتول افتتاح شد.
شناسه خبر : 43410 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ‌ای (فهما) از استان گلستان: همزمان با سومين سال شهادت سردار حاج قاسم سليماني، کانون و کتابخانه اي با نام سردار سليماني در روستاي شيرين آباد شهرستان علي آباد کتول افتتاح شد.

 

«مهدی بیکی» در حاشیه افتتاح این کانون به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان گفت: در دهه اخیر، کشور اسلامی ایران در شرایط خطیر تاریخی قرار گرفته، تهدیدات و تحریم های دشمن بیرون از یک سو و برخی از عناصر سست عنصر داخلی از سوی دیگر تبلیغات سوء عده قلیلی از خائنین وطن فروش در آن سوی مرزها، باعث شده است، سختی ها و مصائب دشواری بر دوش کشور و ملت ایران تحمیل شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی بی نظیر بود که توانست با تکیه بر خداوند و ساماندهی نیروهای جهادگر در منطقه جلوی بسیاری از این هجمه ها بایستد و آنها را خنثی کند و علاوه بر آن موقعیت نیروها را از موضع دفاع و پدافندی به تهاجم و آفندی تبدیل کند.

 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با هوش، زیرکی و بیداری که داشت توانست خطر رژیم کودک کش اسرائیل را برای نیروهای مقاومت منطقه آشکار کند و آنها را به خودباوری و آماده باش برساند.

 

بیکی گفت: در چنین شرایط مهمی یکی از وظایف مهم فرهنگی دستگاه های فرهنگی این است که همسو با مکتب سلیمانی حرکت کند و درباره ترویج این مکتب اثربخش برنامه ریزی کند.

 

وی افزود: توجه به روستاها و ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستاها یکی از رسالت های مهم و راهبردی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد، بیدادگری و تبیین شرایط کنونی نیازمند بالا رفتن سطح دانش و انس با کتاب و مطالعه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: همزمان با سالگرد سردار سلیمانی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان تصمیم گرفته است که کانون و کتابخانه را به نام سردار سلیمانی در روستای شیرین شهرستان علی آباد کتول افتتاح کند تا اهالی این روستا با اقتدا به شخصیت این شهید بزرگوار در مسیر مکتب سردار سلیمانی حرکت کنند.