۲۰ مسجد گرگان مجری برنامه های دهه فجر است
۲۰ مسجد گرگان مجري برنامه هاي دهه فجر است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان:

۲۰ مسجد گرگان مجری برنامه های دهه فجر است

بيکي گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۲۰ مسجد در شهرستان گرگان براي اجراي برنامه ها در نظر گرفته شده است که ۱۰ مسجد در شب و ۱۰ مسجد در صبح برنامه دارند.
شناسه خبر : 44052 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

مهدی بیکی به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان امسال نیز همچون سال های قبل یکسری برنامه هایی را پیش بینی کرده که در این ایام برگزار می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در این ایام 20 مسجد درنظر گرفته شده است که 10 مسجد در شب و 10 مسجد در صبح برنامه دارند.

 

وی با بیان اینکه به منظور پیوند بین مسجد و مدرسه دانش آموزان مدارس جوار مساجد در برنامه های صبح حضور می یابند، گفت: برگزاری برنامه شادمانه و آشنایی آنها با مفاهیم انقلاب از برنامه های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان است.

 

بیکی ادامه داد: برنامه های 10 شب 10 مسجد نیز با موضوع جهاد تبیین است تا با حضور حداکثری شاهد حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان در مساجد باشیم.

 

وی افزود: در موضوع جهاد تبیین از اساتید دانشگاه معرفی شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بسیج دانشگاه بهره برده می شود تا محتوا به صورت کوتاه در اختیار مخاطب قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، اجرای گروه سرود، تریبون آزاد، امضای میثاق نامه انقلاب، پلاکاردنویسی ومسابقه کتابخوانی و پویش «سهم من» را از دیگر برنامه های 10 شب مساجد برشمرد.