فرزندان مسجد با تمام توان و قدرت از حریم ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند
فرزندان مسجد با تمام توان و قدرت از حريم ولايت فقيه و جمهوري اسلامي دفاع مي‌کنند
بیانیه کانون‌های مساجد استان گلستان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

فرزندان مسجد با تمام توان و قدرت از حریم ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند

در آستانه چهل و چهارمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان بيانيه اي با عنوان «تجديد ميثاق با آرمان هاي امام و انقلاب» صادر کرد.
شناسه خبر : 44097 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان، در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان بیانیه ای با عنوان «تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب» صادر کرد. در بیانیه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان آمده است:

 

أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ

البته که بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد. آیه 105 سوره انبیاء

امروز که چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم یکی از ايام تاريخ ساز و تمدن ساز و ماندگار جمهوری اسلامی ایران است. انقلابی که مسیر تاریخ بشریت را عوض کرد، انقلابی که به هزاران سال حاکمیت طاغوت و دیکتاتوری فردی پایان داد و نماد مبارزه با هرگونه ظلم وستم با دستگاههای ستم شاهی و استکبارجهانی است و به قول سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی (امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرمها می مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی ص.)

 

امام خمینی (ره) در صدر وصیت نامه سیاسی الهی خویش دو رکن اصلی پیروزی انقلاب را که بقای انقلاب هم وابسته به آن دو رکن است، مقصد و انگیزه الهی و اجتماع مردم حول آن انگیزه دانستند. انقلابی که چهار محور و مولفه اصلی دارد «استقلال ـ آزادی ـ جمهوری ـ اسلامی» مساجد محوریترین پایگاه انقلاب و نظام اسلامی بوده، هست و خواهند بود. لذا کانون های فرهنگی هنری مساجد هم که در کنار مسجد تشکیل شده اند در ابعاد مختلف از جمله مقابله با استکبار و استکبار ستیزی   نقش تاثیرگذاری داشته اند و خواهند داشت.

 

يوم‌الله 22بهمن، نشانه صلابت و پاداش شكيبايي و همدلی ملتي است که از ارادت خالصانه و عميق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبري برخاست‌؛ حماسه‌اي که با ظرفيت آگاهي‌بخشي و بصيرت‌آفريني خود، منشور هدايت و منشاء بيداري نسل‌هاي آينده اين مرز و بوم ومنطقه  و جهان خواهند بود. 

 

ما اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان، به عنوان فرزندان مسجد با تمام توان و قدرت از حریم ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و مکتب اسلام  دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرمان‌های مقدس امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) وارد شود.