شادمانه‌ای برای بچه‌های مسجد/دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها پای درس انقلاب نشستند
شادمانه‌اي براي بچه‌هاي مسجد/دهه هشتادي‌ها و نودي‌ها پاي درس انقلاب نشستند
ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان گزارش می دهد:

شادمانه‌ای برای بچه‌های مسجد/دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها پای درس انقلاب نشستند

کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد همزمان با چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي دهه هشتادي‌ها و نودي‌ها را پاي درس انقلاب نشاندند.
شناسه خبر : 44184 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان، چهل و چهارمین بهار آزادی از راه رسیده و نوای سرودهای انقلابی در محلات طنین افکنده است.

 

شهرها و روستاها این روزها حال و هوای دیگری دارد. سرودهای حماسی و انقلابی که همه ما با آنها خاطرات بسیاری داریم؛ سرودهایی که البته برای دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها هم جذابیت زیادی دارد و هم شور و نشاط خاصی را در میان آنان به وجود می‌آورد.

 

مساجد نیز که خاستگاه اولیه انقلاب اسلامی و هم چنین سنگر حفظ و قوام نظام اسلامی است هم این روزها و شب ها، شاهد برگزاری جشن‌ها و مراسمات متنوع است.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همچنان پای کار هستند و با برگزاری ویژه برنامه شادمانه بچه های مسجد را برگزار می‌کنند.

 

در استان گلستان ۶ مسجد شاخص شهرستان گرگان، میزبان دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی است تا پیوند مسجد و مدرسه در فجر انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

 

این مراسم و برنامه‌ها، علاوه بر آشنایی نسل کودک و نوجوان با انقلاب اسلامی، فضایی شاد و دلچسب را برای آنان رقم می‌زند. حضور شخصیت دوست‌داشتنی «عمو روحانی» و برگزاری مسابقات، چاشنی جشن های انقلاب در مساجد است‌.