ارسال کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان خوی به همت کانون آدینه گرگان و موکب علی بن موسی الرضا (ع) گلستان
ارسال کمک‌هاي مردمي براي زلزله‌زدگان خوي به همت کانون آدينه گرگان و موکب علي بن موسي الرضا (ع) گلستان
مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه مصلی گرگان خبر داد؛

ارسال کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان خوی به همت کانون آدینه گرگان و موکب علی بن موسی الرضا (ع) گلستان

نصيري، از ارسال کمک هاي مردمي براي زلزله زدگان خوي از سوي کانون فرهنگي هنري آدينه مصلي گرگان و موکب علي بن موسي الرضا (ع) گلستان خبر داد.
شناسه خبر : 44459 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

«غلامرضا نصیری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گلستان بیان کرد: کانون فرهنگی هنری آدینه مصلی گرگان و موکب علی بن موسی الرضا(ع) در حوادث رخ داده سیل گلستان و زلزله پل ذهاب فعال بوده و نقش زیادی داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه مصلی گرگان افزود: در پی زلزله در شهرستان خوی و گرفتار شدن هموطنان در این شهر، با کمک بخشی از تشکل های مردمی، کمک های مردمی جمع آوری و به این شهرستان ارسال شد.

 

وی ادامه داد: کمک های ارسالی در بخش های بهداشتی، گرمایشی، خوراکی و انواع کنسروجات برای مناطق محروم این شهرستان بوده است.

 

نصیری، قیمت ریالی این کمک های ارسالی را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اقلام توسط یک کامیون ١٠ تنی ارسال شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارسال کمک به زلزله‌زدگان سی سخت، امدادرسانی در حوادث آتش سوزی، کمک به نیازمندان، توزیع سبد کالا بین نیازمندان در مناسبت های خاص به خصوص دوران کرونا و طرح هبه از اقدامات انجام شده در کانون فرهنگی هنری آدینه مصلی گرگان و موکب علی بن موسی الرضا (ع) است.