اولین دوره آموزشی «مدیریت مسجد» ویژه مدیران کانون‌های مساجد گلستان برگزار شد
اولين دوره آموزشي «مديريت مسجد» ويژه مديران کانون‌هاي مساجد گلستان برگزار شد
عصر امروز؛

اولین دوره آموزشی «مدیریت مسجد» ویژه مدیران کانون‌های مساجد گلستان برگزار شد

اولين دوره آموزشي «مديريت مسجد» ويژه مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان و با همکاري ستاد اقامه نماز استان در مجتمع فرهنگي و هنري بهارستان شهرستان گرگان برگزار شد.
شناسه خبر : 44926 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۲

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان: اولين دوره آموزشي «مديريت مسجد» ويژه مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان و با همکاري ستاد اقامه نماز استان در مجتمع فرهنگي و هنري بهارستان شهرستان گرگان، روز دوشنبه اول اسفند ماه برگزار شد.

«مهدی بیکی» در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: اولین دوره آموزشی «مدیریت مسجد» به مدت دو ساعت توسط یکی از اساتید مجرب از مشهد مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری بهارستان شهرستان گرگان برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی مدیران کانون های مساجد استان و بروز کردن آنها در عرصه مدیریت فرهنگی مسجد است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیران کانون های مساجد به صورت خودجوش نسبت به فعالیت در مسجد همت دارند و ممکن است هر ساله جابجایی هایی در ارکان مدیریت مسجد پیش بیاید، بنابراین ما نیازمند ارایه برخی از آموزش های مفید و مستمر به کانون ها هستیم تا نیروهای جدید که عهده دار مدیریت مسجد هستند، نسبت به مبانی مدیریت فرهنگی در مسجد آشنا باشند.

 

بیکی تصریح کرد: این دوره به صورت حضوری 40 نفر از مدیران کانون های استان را آموزش می دهد اما امکانی فراهم شده است که علاقمندان بتوانند به صورت پخش مستقیم از طریق یکی از شبکه های مجازی داخلی به این کلاس آموزشی متصل شوند.