نهضت بازگشت به مسجد یکی از اهداف مهم تفاهم نامه بین ستاد فهما و آموزش و پرورش است
نهضت بازگشت به مسجد يکي از اهداف مهم تفاهم نامه بين ستاد فهما و آموزش و پرورش است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان:

نهضت بازگشت به مسجد یکی از اهداف مهم تفاهم نامه بین ستاد فهما و آموزش و پرورش است

بيکي گفت: نهضت بازگشت به مسجد يکي از اهداف مهم امضاي تفاهم نامه بين ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان گلستان و اداره کل آموزش و پرورش استان است.
شناسه خبر : 45253 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان گلستان: مهدی بیکی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش گلستان به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان گفت: نهضت بازگشت به مسجد یکی از سیاست های مهم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان افزود: بر همین اساس طرح مهمی را در سطح کانون ها برای به نتیجه رساندن این سیاست در دستور کار داریم.

 

وی با بیان اینکه یکی از طرح های محوری این سیاست پیوند مسجد و مدرسه است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در حال انجام است، گفت: امضای تفاهم نامه بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و آموزش و پرورش استان می تواند به ارتقای نشاط معنوی در بین نوجوانان و جوانان کمک کند و اهداف مشترک این دو اداره را محقق سازد.

 

بیکی اظهارداشت: این تفاهم نامه در بندهای مختلف و برنامه های مشترک تدوین شده است که به مدت دو سال اعتبار دارد و قابل تمدید نیز است.

 

وی اظهارامیدواری کرد: با پیگیری های مجدانه محتوای این تفاهم را به نتایج مطلوب می رسانیم.