کانون های مساجد باید خودجوش در عرصه جنگ ترکیبی دشمن حضور داشته باشند
کانون هاي مساجد بايد خودجوش در عرصه جنگ ترکيبي دشمن حضور داشته باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

کانون های مساجد باید خودجوش در عرصه جنگ ترکیبی دشمن حضور داشته باشند

بيکي گفت: کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد با توجه به رسالتي که بر عهده دارند بايد خودجوش و فعال در عرصه جنگ ترکيبي دشمن حضور داشته باشند تا عناصر داخلي و خارجي دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسند.
شناسه خبر : 45340 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

مهدی بیکی به مناسبت «18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد» به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان گفت: امروز وظیفه ما در قبال حوادث اخیری که در کشور رخ داده و می دهد یک وظیفه سنگین و مهم است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به رسالتی که بر عهده دارند باید خودجوش و فعال در عرصه جنگ ترکیبی دشمن حضور داشته باشند تا عناصر داخلی و خارجی دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هشدار دادند بزرگترین اهرمی که دشمن با تکیه با آن وارد جنگ شده است، تبلیغات است که به وسیله آن می خواهد اول ذهن ها را تسخیر کند و هویت ملی و دینی را از ما بگیرد.

 

بیکی با بیان اینکه تهی کردن جوانان از فرهنگ غنی دینی و ایرانی ویژه ترین هدفی است که طراحان ضد انقلاب آن را دنبال می کنند، اظهارداشت: انتشار اخبار فیک و کذب و فراوانی به آن اخبار دادن شاهد این مدعا است.

 

وی ادامه داد: راه مقابله با این تبلیغات شوم و بی رحمانه، حضور موثر در فضای مجازی و تبیین و روشنگری مسائل و همین طور ارتقای سواد رسانه ای است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: کانون های مساجد می توانند با تبلیغات گسترده از حالت پدافندی خارج شوند و در نقش یک مهاجم در حالت آفندی قرار گیرند.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدیران کانون ها در شهرستان مینودشت، گفت: این برنامه که به مناسبت 18 اسفند، سی و امین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و همچنین میلاد حضرت بقیه الله الاعظم در پارک شهر مینودشت برگزار شد، کانون های فرهنگی و هنری شرق استان حضور داشتند و از 10 مدیر کانون شرق استان نیز تجلیل شد.

 

بیکی افزود: در این مراسم سرود 313 نفری کانون فرهنگی و هنری فلق که متشکل از دختران و پسران نوجوان بود، اجرا شد.