مسابقه عکاسی «قبله اول» در گلستان برگزار می‌شود
مسابقه عکاسي «قبله اول» در گلستان برگزار مي‌شود
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان؛

مسابقه عکاسی «قبله اول» در گلستان برگزار می‌شود

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان همزمان با روز جهاني قدس اقدام به برگزاري مسابقه عکاسي با عنوان «قبله اول» مي‌کند.
شناسه خبر : 46104 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گلستان: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان، مسابقه عکاسی با عنوان «قبله اول» را برگزار می‌کند.

 

هدف از برگزاری این مسابقه به تصویر کشیدن حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی عنوان شده است.

 

در فراخوان این مسابقه شرایط اصلی آن درج شده است. برهمین اساس عکاسی حتما با موبایل انجام شود و تصاویر ارسالی بدون تغییر و ویرایش باشد؛ ضمن اینکه شرکت‌کنندگان در هر رده سنی مجاز به شرکت در مسابقه هستند و هر شرکت‌کننده می‌تواند یک اثر ارسال کند.

 

همچنین از شرکت‌کنندگان خواسته شده تا آثار خود را از طریق فضای مجازی (ایتا) به شماره 09117708706 ارسال کنند؛ علاوه براین ذکر مشخصات فردی(نام و نام خانوادگی)، شهرستان محل سکونت و شماره تماس الزامی است.

 

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی قبله اول، از روز جهانی قدس تا 3 روز بعد از آن خواهد بود و به 10 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.