هنرمند شاخص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان تجلیل شد
هنرمند شاخص کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان تجليل شد
در راستای تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی؛

هنرمند شاخص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان تجلیل شد

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامي و در راستاي تکريم هنرمندان انقلابي مسجد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور از هنرمند شاخص کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گلستان تجليل شد.
شناسه خبر : 46362 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان گلستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای تکریم هنرمندان انقلابی مسجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز (دوشنبه 28 فروردین) با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت وبینار از هنرمند شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان تجلیل شد.

 

در این مراسم از یاسین رضوانی، هنرمند عرصه فیلمسازی در حوزه دین و مسجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

یاسین رضوانی که دانشجوی رشته سینما مقطع کارشناسی است، فعالیت هنری خود را از سال 86 آغاز کرده است و عضو کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی گرگان است.

 

ساخت بیش از 50 فیلم کوتاه برگرفته شده از احادیث و آیات به سفارش شبکه یک برنامه دعوت ویـژه ماه مبارک رمضان در سـال های 1399 و 1400 و ساخت چهار فیلم کوتاه از فعالیت های هنری وی است.

 

کسب رتبه نخست برای فیلم کوتاه در آن خانه چراغی روشن است در رویداد ملی فهما، حضور در جشنواره ملی آیات برای فیلم کوتاه در آن خانه چراغی روشن است، حضور در جشنواره امید دانشجویی برای فیلم ظهر جمعه، جشنواره ملی افلاکیان نامزد جایزه نویسندگی برای فیلم کوتاه ظهـر جمعه، کسـب رتبه نخسـت بـرای فــیلم کوتاه پابوس آقا در جـشنواره فیلم کوتاه تسنیم استان گلستان و کسب رتبه نخست برای فیلم کوتاه پابوس آقا جشنواره فـیلم کوتاه مهـر سـینمای ایران استان گلستان از رتبه های این هنرمند مسجدی است.