باید قالب هنر فیلمسازی را در بین علاقمندان مسجدی گسترش دهیم
بايد قالب هنر فيلمسازي را در بين علاقمندان مسجدي گسترش دهيم
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

باید قالب هنر فیلمسازی را در بین علاقمندان مسجدی گسترش دهیم

بيکي گفت: با حمايت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور در برگزاري جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد، بتوانيم قالب فيلمسازي را در بين علاقمندان مسجدي گسترش دهيم.
شناسه خبر : 46364 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

مهدی بیکی در حاشیه مراسم تجلیل از هنرمند شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی با حضور وبیناری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد، به ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان گلستان گفت: هنر به عنوان پدیده بسیار موثر و خوب است که می تواند معارف دینی را به مخاطب منتقل کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی، تدارک جلسه تقدیر از هنرمندان انقلاب و مسجدی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در خور ستایش است که می تواند این جلسات به رونق هنر در کانون های مساجد کمک کند.

 

وی ادامه داد: یکی از قالب های هنری که مورد توجه ویژه ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گلستان است، هنر و قالب فیلمسازی است که این قالب مورد توجه مخاطبین بسیاری است.

 

بیکی اظهارداشت: برگزاری چهار دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، گواه بر این مدعی است که ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برنامه ریزی موثر و خوبی را در این خصوص انجاده داده است و ان شاءالله با حمایت ستاد کشور این جشنواره مسیر تعالی را بپیماید و بتوانیم قالب فیلمسازی را در بین علاقمندان مسجدی گسترش دهیم.

 

گفتنی است، در این جلسه از «یاسین رضوانی»، یکی از فیلمسازان متعهد که عضو کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی گرگان که تا کنون بیش از 50 فیلم کوتاه برای برنامه دعوت شبکه یک سیما ساخته است، تقدیر است.

 

ایشان با فیلم های متفاوت در جشنواره مختلف داخلی نیز شرکت کرده اند و حائز رتبه نیز شده است.