حضور در انتخابات کمترین مسئولیت ما برای تقویت حق و مقاومت است.
حضور در انتخابات کمترين مسئوليت ما براي تقويت حق و مقاومت است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان؛

حضور در انتخابات کمترین مسئولیت ما برای تقویت حق و مقاومت است.

برگزاري چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، از ۲ جهت براي کشور ما اهميت دارد يکي شرکت در انتخابات و ديگري برگزيدن فرد اصلح.
شناسه خبر : 63068 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان گلستان بیان کرد: در جنگی قرار داریم که تقابل جبهه حق و کفر و اسلام و بی دینی است و این جنگ در حال شدت گرفتن است که مشی، منش و اندیشه، رفتار و کردار ما در این جنگ اثرگذار است. پایتخت جبهه دین و اسلام در جهان، ایران است و همانگونه که حاج قاسم سلیمانی گفت: کشور ما حرم و مرکزیت جبهه حق است. یکی از موضوعات مهم این روزهای کشور، برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، از ۲ جهت برای کشور ما اهمیت دارد یکی شرکت در انتخابات و دیگری برگزیدن فرد اصلح. دشمن منتظر تضعیف مرکز جبهه حق جهان است که کمترین کار ما برای تقویت این جبهه، حضور در انتخابات برای ناامیدکردن دشمن است. وی افزود: در فتنه سال ۱۳۸۸ هم رهبر معظم انقلاب فرمودند: «بزرگترین خطای فتنه گران این بود که دشمن را امیدوار کردند» و این اقدام، ضربه زیادی به کشور وارد کرد. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: شرکت در انتخابات به دشمن ضربه می زند و او را ناامید می کند چون می فهمد که مردم پای انقلاب و دین خدا ایستاده اند.

قدم دوم در این انتخابات، انتخابات فرد اصلح برای اداره کشور و دولت چهاردهم است. فردا اصلح طبق معیارهای رهبر معظم انقلاب باید مومن و انقلابی باشد و بدون نگاه به غرب برای عمران و پیشرفت کشور تلاش کند. کسی که می خواهد رئیس دولت چهاردهم بشود نباید منتظر آمریکا و بقیه کشورها بماند تا بخواهد کارهای کشور را انجام دهد بلکه همچون شهید رئیسی باید نگاهش به داخل و استفاده از ظرفیت های بین المللی که هم راستای سیاست‌های ایران هستند، باشد. رئیس جمهور باید به دنبال ظرفیت استفاده از کشورهایی باشد که به دنبال سوءاستفاده، ضربه زن و استثمار و استعمار ما نیستند و علاوه بر آن توجهش به سمت وآمریکا و برخی کشورهای غربی سلطه گر نباشد.صداقت در گفتار و عمل، داشتن کارنامه و برنامه برای خدمت به مردم از دیگر شاخصه های رئیس جمهور اصلح است. حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: وظیفه اول ما شرکت در انتخابات و مسئولیت دوم ما انتخاب نامزد اصلح برای تقویت جبهه مقاومت و جبهه حق در مقابل استکبار است.