«غدیر در قاب ارادت»؛ تجلی هنر و محبت در کانون «گلشن» و دیدار با آیت‌الله نورمفیدی
«غدير در قاب ارادت»؛ تجلي هنر و محبت در کانون «گلشن» و ديدار با آيت‌الله نورمفيدي

«غدیر در قاب ارادت»؛ تجلی هنر و محبت در کانون «گلشن» و دیدار با آیت‌الله نورمفیدی

به مناسبت ايام سعيد غدير خم، کانون هنري «گلشن» با برگزاري برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري، ميزبان هنرجويان و خانواده‌هاي عزيز بود؛ اين برنامه که با هدف آشنايي نسل نوپا با مفاهيم ولايت طراحي شده بود، با برگزاري کارگاه‌هاي هنري آغاز شد و با ديداري صميمانه از حضرت آيت‌الله نورمفيدي به پايان رسيد.
شناسه خبر : 74931 تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ زمان انتشار : ۱۸:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان؛ امروز، کانون فرهنگی هنری «گلشن» در فضایی سرشار از ایمان و شور، میزبان هنرجویانی بود که با قلم‌موهای رنگ‌آمیزی و ذوق خوشنویسی، نام مبارک حضرت علی (ع) را بر کاغذ جاری کردند.

اجرای دکلمه‌هایی در وصف مولی‌الموحدین (ع) و نقش‌آفرینی در نقاشی، جانی تازه به این کانون بخشید و فضای محیط را به رنگ عشق به امیرالمؤمنین (ع) درآورد.

 
در ادامه این برنامه، هنرجویان و والدین در همراهی با آوای پرشور «یا علی حیدر حیدر»، در مسیری ارادتمندانه از مسجد به سمت منزل سید والامقام، حضرت آیت‌الله نورمفیدی پیاده‌روی کردند.
 
نقطه اوج این مراسم، دیدار صمیمانه با حضرت آیت‌الله نورمفیدی بود؛در این دیدار، کودکان با اجرای سرودهای زیبای مذهبی و تقدیم آثار هنری و گلدوزی‌های ظریفی که با محوریت نام حضرت علی (ع) خلق کرده بودند، ارادت خود را به پیشگاه ایشان ابراز کردند.
 
حضرت آیت‌الله نورمفیدی نیز با آغوشی باز و دعای خیر، فرزندان حاضر را مورد تفقد قرار داده و با پذیرایی و اهدای عیدی، شادی و حلاوت این روز را برای کودکان دوچندان کردند.
 
این برنامه فراتر از یک دیدار ساده، به عنوان یک «کلاس درس عملی» در زمینه عشق و ارادت به اهل‌بیت (ع) در خاطر هنرجویان ماندگار شد.